Rostade Medelhavsgrönsaker...


På senaste tiden har jag börjat intressera mig mer och mer för matlagning. Det är verkligen inte likt mig eftersom att jag i hela mitt liv har hatat att laga mat. Av nån anledning så var det alltid nått som gick snett förut så fort jag kom i närheten av en spis! Men sen hjälpte det säkert till att jag hade Cruella Devill som HK-lärare också.

Men iaf! Nu så tycker jag däremot att det är jätteroligt att laga mat! Konstigt hur saker kan förändras. Tänkte börja lägga ut recept här på bloggen ibland så jag kan dela med mig av olika maträtter som jag tycker om :)

Här kommer ett recept på en jättegod maträtt som jag och Veronica lagade hemma hos henne i fredags. Vi hade riktigt trevligt by the way :) Till maten drack vi vin och sen blandade hon  till väldigt goda mojitos också! Det är receptet till en lyckad kväll :) 


Rostade medelhavsgrönsaker med fetaost och cashewnötter (2 portioner)



Virre i full färd med att göra mojitos















PS. Gör inte samma misstag som vi... vi glömde fetaosten! En av dom viktigaste ingredienserna ;P




Kommentarer
Postat av: Pauline

lät himla gott,, haha du kan väl inte mena Eva sleva eller ?

2009-08-26 @ 01:40:02
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0