Jag o Rebbe


Haha, måste bara lägga ut några bilder från när Rebbe va här i veckan. Ja vi hade riktigt skoj kan jag säga! Det är så roligt när hon kommer och hälsar på :) Jag hade en riktigt dålig dag i måndags... och hade inte Rebbe varit här så hade jag nog totalt deppat ihop. Tur då att hon fanns här och kunde muntra upp mig lite :)

Måste bara berätta va syrran min lyckades med... bara några minuter efter att det här kortet togs så lyckades hon fota sig själv precis när hon började blö näsblod! Typ världens roligaste bild men jag fick inte lägga ut den (vilket jag förstår). Hoppas det va okej att jag skrev om det?!


Rebbe, the one and only


En dagens outfit-bild eller nått i den stilen? Fråga inte mig... fråga Rebbe ;P
(Om jag inte minns helt fel så är skjortan pappas gamla. Eller? Måste fråga mamma!)


Ojojoj vad vi missbrukade det här teét! Är huuuur gott som helst :)


Rebbe önskar hon kunde ta med sig AIK-teét hem




Kommentarer
Postat av: Mum

Jo, den blå skjortan har Reine haft.



/Mum

2009-12-17 @ 11:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0