All alone


Ja, då var man helt plötsligt ensam hemma. Frode for för nån timma sen till Malå och tog med sig Rebbe som han skulle skjutsa till Rusksele. Hela tre dagar har jag för mig själv nu innan han kommer hem igen. Men katterna är ju här och håller mig sällskap iaf :)

Men inte kommer jag va sysslolös direkt. Ser ut som ett bombnedslag här hemma eftersom att jag inte har städat på hela 4 dagar (jag är en sån som helst städar varje dag). Fast min ursäkt (en väldigt bra sådan) är att min lillasyster Rebecca ju har varit här, och vi har haft en massa annat roligt att göra så städningen har inte varit prio 1 direkt! Har faktiskt varit ganska skönt att ha det stökigt :) Men nån städning blir det inte ikväll... ska nog ta tillfället i akt och se nån sån här film som jag aldrig får Frode att se med mig :) Kvällen snacks blir självfallet ostkrokar!

Men imorrn ska jag städa och göra annat "kul" som att fylla i en massa blanketter som ska skickas till Alfa-kassan. Hatar att va arbetslös!!! Och att det alltid ska va sånt krångel med A-kassan. Har inte fått nå pengar under hela sommarn =/ Och det lär nog dröja ett bra tag innan jag får nån slags "inkomst". Tycker det är så jobbigt och så synd om Frode som måste försörja mig :(

Nä, nu ska jag sluta sitta framför dataskärmen och för omväxlings skull gå och sätta mig framför TV-skärmen ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0