Träningsvärk av Mustasch!


Lördag;
Ja, kvällen började med en lugn förfest på våran balkong... jag, Frode, Lina och Danne + katterna såklart :) Jag o Frode åt grillad karré och potatisgratäng där ute på balkongen... mums! Men sen bar det av till isladan och när vi gick förbi alla turnebussarna så satt ju självaste Ralf där! (sångare i Mustasch) Han hälsade oss välkommen så det va ju lite kul :)
Väl därinne så gick vi först till baren..såklart ;) Sen gick vi och såg HEAT och efter det var det baren igen. Men efter det var det Mustasch! Riktigt bra var dom den här gången oxå... men jag fick verkligen kämpa för att hålla min plats!

Söndag;
Idag började dagen med att jag o Frode gick till kiosken här i närheten o köpte vispgrädde så vi skulle kunna göra våfflor sen. Så det blev en mysig frukost på balkongen med nygräddade våfflor :) (18 grader i skuggan!)
Sen har vi väl inte gjort så mkt. Varit o handlat, städat och faktiskt varit ute på en kort joggingtur... helt otroligt ;D

Visste förresten inte att man kunde få träningsvärk av att va på konsert, men tydligen! Shit pommes vad jag fick slåss för min plats igår. Inte så konstigt att jag har träningsvärk egentligen! Är lite svårt att förklara för dom som inte varit på en livespelning och stått längst fram vilket otroligt tryck det blir... jag är dessutom rätt liten så jag får verkligen kämpa för att inte ramla omkull. Och att ramla på en konsert är inge bra....finns folk som har dött på det sättet. Men jag kämpade och hade ändå riktigt roligt :)

Om nån vill se bilder från igår så är det bara att kika in på min pixbox :)



Kommentarer
Postat av: Linn

hehe ja och lite spännande:D

2009-04-26 @ 22:24:21
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0