Ledig idag :)


Ja idag är jag ledig från skolan :)... (vi är ju alltid lediga varannan torsdag). Jag va o gick med frode till hans jobb i morse. Det är jättefint väder ute o varmt! Shit vad det har gått fort... förra veckan var det ju rätt kallt o det snöade och hade sig, men nu iveckan så har det blivit varmare för varje dag och jättemkt snö har tinat bort. Nu känns det verkligen som att våren är här för att stanna! Fast man vet ju aldrig säkert. Jag längtar till det är sommar!!!

Så här ser min lediga dag ut;

  • äta lunch
  • besikta bilen
  • försöka hitta en tavelram som är 35x50
  • skicka iväg två jobbansökningar
  • äta middag
Sen har jag inte planerat nå mer. Nä, nu måste jag göra mig iordning, äta lunch o sen fara o hämta Frode!




Uppdatering;

Ja nu har man vart och besiktat bilen (med Frode vid min sida)... och såklart så hade vi lite grejer vi måste åtgärda, bl.a. en ny framruta, byte av spindel-led (vad nu det är för nått) och nån liten lampa som typ aldrig används =/  Så vi for iaf direkt till El och Disel och lämnade bilen där för reparation. Och jag som hade tänkt köra runt i Skeå idag för att hitta en 35x50's tavelram...suck. För det fanns inte den storleken på Gallerix... men däremot formatet 22,7x50 (what?).
Jag var ju iaf tvungen att traska hem i all min ensamhet...35 minuter senare var jag hemma.

stackars lilla bil

Åååå det är så fint väder ute och jag har ingen att va me! (dagens I-landsproblem?) Det känns så tråkigt att dom flesta av mina vänner bor så långt bort :( 

Jag vill ju hitta på nått ute i det fina vädret men jag vet bara inte vad jag kan göra själv ute förutom att typ gå promenader. hmm... undra om jag ska ta och gå in till stan?... Frode slutar ju ändå kl sex så jag kan gå och möta upp honom. (blir tredje promenaden idag!)



Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa de är så synd:(



Men de är tur att de är fint väder iallafall, här är det också sol:) och jag har varit ute hela dagen själv..

2009-04-23 @ 17:08:52
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0