Längtar tills ikväll :)


Jag längtar till Frode kommer hem... han har ju varit borta ända sen i torsdagskväll! så jag har fått sova alldeles själv...lr, katterna har ju varit här och hållit mig sällskap :) Måste nog ta o ringa han o höra riktigt när han kommer..... är lur på att jag måste äta middag själv. Ååå va tråkigt det kändes. Undra om det blir en matlåda kanske?!

Men Veronica kommer hit sen ikväll iaf :) Hoppas inte Frode kommer hem så sent för vi hade planerat att hyra en film. Blir ju inte så dyrt när man delar på tre!

Idag har jag inte gjort så mkt vettigt direkt. Har städat i nästan 2 timmar, suttit framför TV:n och suttit framför datorn... tragiskt nog ser dom flesta av mina dagar ut så! Jag vill ha en hobby! Men jag är alltid så trött när jag kommer hem från skolan så jag orkar typ inte göra nånting. Och då går jag ändå bara skola från nio till två på dagarna! Men vi har snackat lite om det här i klassen... för det är inte bara jag som är helt slut när jag kommer hem. Vi kom fram till att det är ganska energikrävande att ha inspiration varje dag... men även att vi nog har för mkt fritid, haha. Och istället för att göra nått vettigt när jag kommer hem så sitter jag lixom bara och väntar på att Frode ska komma hem... och han slutar inte för ens kl fem-sex på eftermiddagarna. Och jag är inte ensam, en klasskompis säger att hon gör precis samma sak när hon kommer hem från skolan.... sitter och väntar på hennes karl. Och då är det ju enkelt att sätta sig framför TV:n eller datorn när man lix väntar :) Jag brukar ju i och för sig passa på att städa innan han kommer hem oxå men man skulle ju vilja göra nått roligare... och något som inte kostar pengar!

Har nån något bra tips på vad man kan göra när man kommer hem från skolan och har några timmar över?! :)



Kommentarer
Postat av: Linn

Skönt att du få se han igen, är jobbigt när dom är borta ett tag.. hos oss hände de inte så mycket,jag har varit ute med Magda sen for jag till vanja och har varit där typ hela kvällen, nu ska jag äta lite godis(ångest!), sen ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och jobba.

2009-04-19 @ 20:51:54
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0