Dumma Gimla


När jag satt här vid datorn och skrev mitt förra inlägg så hörde jag plötsligt hur en av katterna tuggade och bet på nånting... går dit och får se att det är min vante som hon sitter och tuggar på!  Hon måste ha haft den ett bra tag för den va int ba lite trasig! Ååå va tråkigt, jag fick ju dom där fina vantarna av mamma... och hon hade stickat dom själv dessutom. Menmen, finns ju inte så mkt att göra åt tyvärr.

Som tur är så är det ju inte vinter längre så jag behöver ju inte nya förns om typ ett halvår :)



Kommentarer
Postat av: Pallan

va tråkit. ja du katterna är "roliga" ibland.

Det har då blivit bättre stämmning mellan katterna här hemma. =) skönt. nu kanske man slipper va orolig för att Diezel ska ta ihjäl den nya.

Vare skoj på rockkvällen. fy farao va jag är avundsjuk.

2009-04-26 @ 09:43:12
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0