Bad day


Ingen
bra dag idag... jag är på dåligt humör och vädret speglar hur jag känner mig ganska bra idag.. det regnar och är kallt :( Den senaste tiden har jag haft noll insiration och överhuvudtaget ingen som helst ork på skolan. Jag skulle lika gärna kunna stanna hemma om dagarna men jag är duktig och far på skolan ändå...suck... även fast jag bara sitter o inte gör ett skit. Men imorrn ska jag ta med några bilder som jag tog på en fotoutflykt i höstas och redigera dom. Så då har jag nått att göra iaf!

Jag vill bara att det ska bli sommar!!!!


Idag har för övrigt stackars lilla Gimla blivit kastrerad... hon är så söt i sin tratt :) Om hon fick som hon ville så skulle hon nog sitta i mitt knä hela kvällen... kom nyss från soffan där vi har suttit sen kl halv sju typ!

Nä, jag antar att jag måste gå och väcka en viss Frode nu... för annars sover han väl hela kvällen...  
 Bye                




Kommentarer
Postat av: Linn

ÅÅ jaa de är trist att må dåligt, jag har också känt så ett tag nu att jag inte vill göra nått alls men de håller på att gå över nu. Kanske vårdepration? Du får tänka på posetiva saker?





Hehe stakars katt, eller de är ju bra för hennes egen skull men synd om henen iallfall, hur mår hon idag?:)

2009-04-28 @ 09:01:35
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: Pauline

synd om lillkissen. Ja du, Jag känner mig allmänt deprimerad jag med. men det går nog över snart är det sommar =) ni måste ju komma och hälsa på nån gång typ i sommar om ni har tid. Då kan vi grilla, bada, eller nåt annat skoj. ni får ju sova över här nån gång om ni vill. Då har vi förhoppingsvis fått lite gjort här hemma också=)

2009-04-28 @ 09:14:01
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0