I want you, february

Dagen började med att väckarklockan ringde kl fem (eller rättare sagt väckarklockorna, ställer alltid tre st ;P). Alltid lika roligt att stiga upp den tiden! Sen efter en bussfärd till Umeå då jag som vanligt typ satt och frös i två timmar var man äntligen framme. Först en föreläsning om diabetes och sen KTC där vi fick öva att sätta sond och kateter (på dockor alltså). Efter det var klockan helt plötsligt halv fyra och jag var tvungen att snabbt springa för att hinna med bussen till Skeå. Väl hemma sen just efter kl sex och guuuu se skönt, detta var näst sista dagen med denna pendling!!! Bara fredag kvar nu!!
Kvällen har bestått utav packning och åter packning! Nämnde jag att jag är less!! ;P Nu blir det fika framför TV:n ett tag innan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0