Saturday night special

Det är lördag och jag varken jobbar eller är ute. Min första lediga stund på veckan typ ;P Sitter hemma i soffan och flummar runt på facebook och lyssnar på Johnossi.... och den stora frågan lyder då automatiskt; VARFÖR SÅG JAG INTE DOM PÅ PEACE & LOVE  I SOMRAS?!!! Big mistake där!!! Fast kanske var för att jag knappt hade lyssnat på dom nått då ;P
Annars då. Har verkligen haft fullt upp i veckan! Har väl snittat en 3-4 timmar i sömn/natt :P Först flytten då och sen var jag tvungen att ta igen lite skolarbete... hade redovisning igår på skolan. Var inte så förbered som jag hade velat men fick godkänt iaf, så de va skönt :) Sen hamnade jag på Omega där det var gratis tacobuffé... inte illa! Men sen bar det av mot Rusksele... mamma hade 50-årskalas idag. Så nu är jag illamående av all tårta och bakverk man tryckt i sig! Jobbigt I-landsproblem alltså ;P Men som sagt, är tillbaka i Umeå nu. Har ju två söta katter nu som man inte kan lämna ensamma hur länge som helst :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0