Laundry with Friends

Ingen söndagsångest här inte! Himla skönt med en helt ledig dag :) Har passat på att tvätta och fixa i lägenheten idag. Några avsnitt av Vänner har det oxå blivit ;P Gjorde ju världens kap för några veckor sedan på Hemmakväll i Skeå. 40% rabatt på Vänner-boxen!! Jag var bara tvungen alltså :D Så nu blir det mkt Vänner... speciellt eftersom att jag inte har nån antennkabel. Måste kanske införskaffa mig en sådan så jag kan se på TV oxå ;D
Sen fick jag även mitt första besök i nya lägenheten av Joanne ikväll :) Trevligt trevligt! :D Nu blir det duschen och sen lite kvällsfika till ett avsnitt av Vänner innan sängen!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hej min söt. Jo det är riktigt jobbigt det här, men hoppet finns kvar. Det måste ju bara finnas nåt som gör att jag får må bättre längre stunder. Helt bra kommer jag aldrig bli. Det har jag axepterat, men hoppas då att man ska få fungera som en normal människa snart. Hoppas jag har några dagar då jag mår bra då du ska ha din inflyttnignsfest, för då kommer jag naturligtvis. Har ju gett bort katterna nu och hunden kommer jag nog lämna bort till Peders mamma om hon vill ha honom, hon har då pratat om det. Även om jag och hon inte går ihop, så vet jag att han får det bra där, och det är ju huvudsaken.

2011-02-09 @ 12:46:49
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0