Mina två små hjärtan ;D

Ja idag är det alltså den 14 februari...also known as alla hjärtans dag, om nu någon skulle lyckats missa det :P Själv firar man denna kärlekens dag med att plugga specifika sjukdomstillstånd!! Så egentligen har jag inte alls tid att blogga men jag bara måste visa den här bilden på mina katter som jag tog just, hahahaha ;P Det är knappt att EN katt ryms i den där lilla korgen... och så upptäcker jag att de har tryckt ner sig båda två där! Haha, tur jag hann fånga det på bild ;D Och tur att iaf några myser och känner kärleken hemma hos mig idag ;P

Kommentarer
Postat av: linn

Söta! saknar dej hiwi!!

2011-02-15 @ 08:57:10
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0