Från Graveyard till Rusksele


Det känns lite konstigt... det är helg och jag är inte i Umeå :P Sitter här i Rusksele och väntar på att min "bror" Johan ska komma hit nångång. Komsi komsi Johan!! Innan jag somnar! Är så sjuuukt trött... blev en liten oplanerad kväll igår. Först blev jag iväglurad på stan av mamma och systrarna som var på tvärbesök i Umeå. Kom hem med tre par skor och en tröja bara sådär :P Mamma for hem men lämnade kvar lillsyrran och sen kom samma uppsättning tjejer till mig som i tisdags för att bevittna SAIK krossa Luleå vilket alltså betyder att vi gick till final!!!!!!!!!!!!!!! Efter det drog vi till Scharinska för att se Graveyard... som var riktigt bra! Såå innan man var i säng var kl fyra och jag hade skola imorse kl nio! Inte så välplanerat kanske men det var det värt... tyckte jag iaf. Resten av mitt sällskap kanske inte riktigt delade min åsikt :P 

Blir iaf inte så långvarig här i Rusksele utan måste vidare till Skellefteå imorgon för jobb på Johanna i Parken. Inte så peppad inför att jobba om jag ska vara ärlig men vi skulle tydligen gå ut sen efter jobbet så det blir nog kul :) En liten konstig helg men sånt gillas ändå ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0