En mindre bra dag

Redan när jag vaknade idag (jo... sov till kl ett, så det var inte morgon) så var ångesten närvarande. Blir iofs så när man sover bort halva dagen men det var inte bara det. Något annat oförklarligt. Vet inte om det har nått med det att göra, men för första gången sen det tog slut så kände jag mig riktigt ensam. Sen gick det ju som det gick i valet också vilket verkligen inte gjorde den här dagen bättre!!!

Nä usch... borde dessutom gått och lagt mig för x antal timmar sedan eftersom att jag ska upp kl fem imorgon (eller ja, idag). Så det blir cirkus 3 timmars sömn inatt! Härligt!
Eller... jag tror nog att jag rent av skiter i att gå på de första två föreläsningarna imorgon? Kommer ändå bara sitta och halvsova och därför inte hänga med alls. Då är det bättre att jag sover på riktigt hemma i sängen och kommer till skolan relativt utvilad istället. Så kanske något från sista föreläsningen på eftermiddagen fastnar iaf!

Och VARFÖR går det inte att göra mellanrum mellan stycken här på bloggen längre?!!! De senaste inläggen ser ju ut som skit! Blir gaaaaaaaalen!!!!! Som ni ser har jag i detta inlägg löst det med att infoga lite skiljelinjer här och där istället... ser iaf liiite bättre ut...

Nä... men godnatt då stackars lilla Sverige.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Du är inte ensam Hillevi Trust me! men det är klart att man kan känna så ibland. Längtar till marknaden då vi träffas. hoppas det går bra med studierna iallfall och att du har roligt!

JA valet helt sjukt. Fattar inte hur folk tänker i detta land.

2010-09-20 @ 15:05:40
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0