Lyckselemarknan


Ja då är man hemma i Skeå igen, vilket känns väldigt skönt faktiskt :) Blev lite galet med planering och så vilket resulterade i att jag hattade runt i Lycksele som en och annan luffare i helgen! Fick inte direkt nå mkt till ro i kroppen om jag säger så! Fredagen spenderades iaf hos mamma och syster i Rusksele. Sen på lördagen bar det av in mot marknaden där jag hängde med diverse folk :) Senare den kvällen var det förfest på Brännbergsvägen (eller brännvinsvägen som pappa brukade säga, haha), samma husgrupp där jag och Frode bodde en gång i tiden. Snacka om att man fick minnen! Och sist men inte minst var det såklart hotellet som gällde. Träffade en del gamla bekanta men inte alls så många som jag hade hoppats på. Däremot träffade jag ett gäng gamla elever från när jag jobbade som bildlärare i Malå... dom har ju hunnit ta studenten och allt :) Alltså tiden går verkligen fort!

Nämen det var kul att få träffa mina fina vänner Linn, Sofia och Pallan som man inte får tillfälle att träffa så ofta! Men annars var det väl ingen höjdarhelg om jag ska vara ärlig. Alltså 180 spänn var det då inte värt att betala i inträde till hotellet... men vad gör man!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja det var jättekul att träffa dej också :) får hoppas att det blir snart igen. :) KRAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMM

2010-10-05 @ 12:02:56
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0