Alla dessa tankar...

.
Nu blir det ett mindre positivt inlägg, men känner att jag måste få skriva av mig lite. Återigen är det söndag och återigen har jag ångest. Min enda lediga dag på veckan och jag kan inte njuta av den alls. Har svårt för att tillbringa en hel dag bara med mig själv och alla mina tankar. Har kommit på att jag nog är lite neurotisk... ältar saker och ting, oroar mig och gräver ner mig. Sen hatar jag att erkänna att jag mår dåligt vilket gör att jag stänger inne så mycket känslor.
.
Det är därför jag försöker hålla mig så sysselsatt som möjligt... för att få slippa mina egna tankar för ett tag. Och sådana gånger... när jag jobbar, umgås med vänner osv så mår jag jättebra :D Är som sagt när jag är själv som det blir jobbigt. Och inte går det nå bra på TV på söndagar heller! Kanske skulle spela lite TV-spel eller nått... för att distrahera mig? :) Har ju faktiskt ett playstation med en massa spel som jag aldrig ens har utnyttjat ;P
.
Ååå, dagar som den här känner jag verkligen hur mycket jag saknar mina vänner som bor alldeles för långt bort i Lycksele och Vilhelmina (Känn dig träffad Linn!) Har så många roliga minnen från när vi bodde i Rusksele! :) Vi behövde inte styra upp en massa avancerade planer utan det räckte så bra med att bara sitta och slappa framför TV:n eller gå ut och gå runt byn. Saknar det så sjukt mycket!!!
.
Ett foto på mig och mitt lego som pappa tagit :)
Tänk va livet var enklare när man var liten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0