Nu är jag frisk! ...typ


Efter att ha varit hemma och varit förkyld nästan hela förra veckan så är jag nu tillbaks på jobbet :) Vågar dock inte ta tag i att börja med träningen igen riktigt än. När jag inte ens kan gå en promenad utan att jag börjar hosta. Så jag tar det (motvilligt) lungt ett litet tag till.

What else... hmm. Är riktigt kass på att blogga nu känner jag. Bloggtorka, jo men typ!

Trivs iaf fortfarande jättebra på nya jobbet :) Och på fredag blir det party här hos oss! Fyller ju år då ;P Visst kommer ni?!!! :)



Kommentarer
Postat av: Lina

I´ll be there!

2010-01-28 @ 21:45:35
URL: http://mafalda.blogg.se/
Postat av: ylva

Grattis på födelsedagen! :) Hoppas att festen blev jättekul (fast jag inte var där ;))! Vad fick du i present? Kram!! Ylvis

2010-01-29 @ 22:30:17
Postat av: ELEV I SPFL1B

fin blogg & en mycket fin design<3

2010-02-01 @ 10:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0