And the snow just keeps on falling

Allvarligt... det har snöat nonstop ett bra tag nu! Nog för att jag tycker om snö men det kan ju faktiskt bli för mycket av det goda också! Haha, just för mycket av det goda blev det i fredags by the way :P Planen var att det skulle bli en hyfsat lugn utekväll med min lillasyster och Virre på S8:s hårdrockskväll med "Lillasyster" (bandet alltså ;P) Men så vidare lugnt blev det inte direkt. Shame on me! Menmen. Ett nytt försök gjordes dock igår vilket däremot blev väldigt lyckat! Hade en supertrevlig kväll med dessa två brudar!! :D


Nä fy vad klockan är mycket. Borde ha gått och lagt mig för längesen egentligen med tanke på att jag ska med en buss till Umeå imorgon 05.50. Men är ju typ superpigg =/ Jag som normalt tar ca två sekunder på mig för att somna har de senaste dagarna haft jättesvårt att sova. Konstigt. Men måste väl göra ett försök! Nattinatt...
.

Kommentarer
Postat av: Sofia

du måste skicka bilderna till miiiig :D

2010-12-20 @ 18:28:45
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Rerre-Berre

Du, jag var aldeles blöt om fötterna när jag hade gått till busstationen i lördax, så jag håller med om att det snöar lite för mycket :P

2010-12-20 @ 23:39:27
Postat av: Hillevi

Haha, kan förstå de ;P du är ju me på vimmelbilderna från i fredags förresten :)



http://www.megafonen.nu/vimmel/101217_station/

2010-12-21 @ 00:06:06
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0