Vad hände egentligen?!


Helt plötsligt var man singel, bostadslös och blivande röntgensjuksköterskestudent. Helt galet. Därav varför jag inte bloggat på ett tag. Folk frågar hur jag mår... hur det känns att det har tagit slut. Och det enda jag känner just nu är att det känns väldigt, väldigt konstigt. Vems fel är det då, att det blev så här? Jo, det är helt och hållet mitt fel. Så då vet alla det.

Så just nu söker jag bostad för fullt. Vill helst bo kvar i Skellefteå men det kan lika väl bli så att jag flyttar till Umeå. Ska ju trots allt plugga där. Aaah shit, får se hur det går! Strålningsfysik, radiologi, biomedicin, anatomi och många andra intressanta ämnen kommer jag att få läsa :D Spännande!

Hoppas verkligen bara jag hittar nån lägenhet snart! Så man liksom kan börja om på nytt. För just nu bor jag ju fortfarande hemma hos Frode. Det funkar men det känns ju väldigt konstigt... för båda två.


Vill ha en lägenhet nu!!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Tråkigt och höra! Men samtidigt roligt och höra att du ska plugga vidare :)



Ang. lägenhet snabbt... kolla http://skellefteatjejer.blogg.se/2010/august/emilia-ny-annons-ang-min-lagenhet.html



Dock är du väl inte husdjursfri?



2010-08-09 @ 22:50:53
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Ida

Kommer bli skitbra för dig gumman!! :) Håller alla tummar och tår för att du ska hitta en lägenhet fort som tusan!! :) Många Kramar Ida

2010-08-10 @ 14:05:28
Postat av: Pauline

Kommer lösa sig för dej:) Om du flyttar till Umeå kommer jag träffa dej ofta :) hoppas du hittar lägenhet snart, så både du och Frode kan börja om på nytt. Ni behöver det bägge två. Styrkekramar. Saknar dej.

2010-08-10 @ 14:41:02
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0