Faith in Nature





Måste bara tipsa om schampot jag använder :) Faith in Nature heter märket och är ett hyfsat billigt naturligt schampo (de brukar ju annars vara rätt dyra). 250 ml kostar 65 kr och 400 ml 99 kr på Jordklok där jag beställer det ifrån.

Schampot innehåller endast naturliga ingredienser och inget kemikaliskt skit som 99% av alla andra schampon innhehåller. Så det är både bra för min kropp och för miljön :) Dessutom blir håret inte lika fett efter att jag började använda Faith in Nature's schampo! Sen känner jag att det är så mkt snällare mot min hårbotten också :D

Rekommenderas verkligen!!!




Blid lånad från Jordklok







Kommentarer
Postat av: Pauline

detta gillar jag måste beställa detta.

2010-08-12 @ 16:07:27
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0