Då var det helg igen


Hello! Har just kommit hem från en uppfriskande morgonpromenad! Jag brukar passa på att hänga med Frode när han går till jobbet på mornarna. Det lyckas väl inte varje dag men några gånger/vecka blir det iaf :)

Ja plötsligt var det helg igen. Den här veckan har varit en riktig seg och händelselös vecka (förutom igår då). Jag har som bara suttit hemma och inte haft nån ork eller energi till att göra nånting. Kan ju ha lite att göra med att Frode var hemma och var sjuk i tisdags och onsdags. (Jag får skylla på det ;P). Jag har då iaf klarat mig från att bli sjuk själv men man kan ju säga att jag blev "smittad" av hans låga energi. Men vi hade det ganska mysigt ändå :) Ja just de, mamma, mormor och morfar va ju hit en liten sväng i torsdags och hälsade på. Så helt händelselöst har det ju inte varit :)

Men igår hade jag iaf "fullt upp" (alltså om man jämför med resten av veckan)! Vid två-tiden for jag till Bureå och hälsade på hos Ylva en sista gång innan hon drar till Tyskland. Känns alltid lika tråkigt varje gång hon far iväg men man börjar ju som bli van ;) I will miss you!

Sen igår hade hade vi Star Wars-kväll hemma hos Veronica :) Det var roligt men jag kan väl inte säga att jag var så värst inne i filmerna direkt. Vi satt ju och pratade en del... om vad ska jag nog inte gå in på här, haha ;P Men jag har ju sett dom filmerna så många gånger förut så det gjorde då ingenting... kan dom ju utantill :) Och hör o häpna, jag var den enda som lyckades hålla mig vaken hela kvällen igenom! Det hör inte till vanligheterna. Men då drack jag ju också tre energidrycker ;P

Nä, dags för frukost kanske?! Sen måste jag städa till lite här hemma. Men sen ikväll skulle vi hitta på nått med Lina och Danne. Vi har inte bestämt vad vi ska göra än men det blir kul att få träffa dom :) Börjar va ett tag sen nu!

(Förresten, har lagt upp lite bilder från i somras på min pixbox nu)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0