A dream come true!


Ja, nu kan jag lägga till Deep Purple på listan över band jag sett live :) Dom var riktigt bra men konstigt nog var det inte alls så mkt folk där, endast 2500 personer i publiken. Jag menar, Deep Purple är ju ett av hårdrockhistoriens största band! Men det var ju så dåligt marknadsfört så det var väl inte så många som visste att dom skulle komma till Sverige. Väldigt dåligt av arrangörerna tycker jag. Och världens sämsta förband också...

Men som sagt, själva konserten var jättebra :) Syntes att dom hade kul också. Men tyvärr fick vi inte höra den låten jag hade hoppats mest på, nämligen Child in Time. Men riktigt nice att dom körde Space Truckin' iaf!

Eftersom att det var så lite folk så lämnade jag och Frode våra sittplatser och gick och ställde oss med ståpubliken istället, längst fram! Här är några bilder vi tog;




Annars var väl helgen sådär. Olika faktorer bidrog till det kan man säga. Vi hann som inte direkt fira våran femårsdag direkt, så det var ju lite tråkigt :( Men visst hade vi trevliga stunder också, var och shoppade lite i den bästa gallerian/köpcentrat jag vet... nämligen Kupolen i Borlänge. Frode köpte bl.a ett par jättefina högklackade skor till mig och en klänning :) Sen köpte jag lite själv också. Kanske lägger ut lite bilder sen. Men framförallt fick vi ju se Deep Purple, vilket faktiskt var syftet med hela resan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0