En dag i byn


Idag har jag och Rebbe varit duktiga och möblerat om åt mamma. Vi flyttade databordet från köket till vardagsrummet och tog ner en byrå från vinden som vi ställde i köket istället. Allt som allt tog det 4 timmar eftersom att det var mkt att gå igenom och så. Plus att vi var tvugna att demontera skrivbordet för att kunna få det genom köksdörren. Men vi blev klara tillslut och det blev riktigt bra! Jag tror mamma blev glad :)

Middagen åt vi i hembyggdsgården med Bybo-gänget (dom som gjorde Rusksele-revyn). Sen for vi hem till IcaFredric och såg revyn på band :)

Nu är jag tillbaks i Skellefte. Ska gå och hjälpa Rebbe att bädda nu... hon följde nämligen med jag och Frode hit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0