Dirty Dancing


Det blev Dirty Dancing jag såg igår. En riktig tjejfilm :) Behöver jag ens nämna att den typ är hur bra som helst?!

Jag minns första gången jag såg den... det va hos pappa för många, många år sen. Jag kanske gick i mellanstadiet? Den gick iaf på TV på natten och jag skulle egentligen gå och lägga mig men då sa pappa att jag nästan var tvungen att se den... för det är ju en klassiker. Så vi satt uppe och såg Dirty Dancing, jag och pappa :)


Måste även berätta om min och Frodes första "dejt" (eller vad man ska kalla det?). Det var första gången vi träffade varandra utanför skolan, bara jag och han... och han skulle komma hem till mig och se film. Sen när det var dags att bestämma vilken film vi skulle se så gav han det ansvaret till mig. Jag tänkte shit vad ska jag välja för film?!!!! Till slut valde jag iaf Dirty Dancing som jag hade på VHS (jag ägde ingen DVD-spelare och tyckte att VHS var det ända rätta, haha). Tänkte att den är ju romantisk och så. Så här flera år efteråt har Frode berättat att han satt och led genom hela filmen och inte alls tyckte att den var nå bra. Kan även nämnas att apparaten vi såg filmen på var en minimal 7 tum's TV ;P Inte så lyckat kanske men kvällen efter va jag hos honom istället och såg Sagan om konungens återkomst på DVD och det var då vi blev tillsammans :)




Kommentarer
Postat av: Pauline

Den är hur bra som helst den filmen. Frode är ju kille så han är ursäktad =)

2009-08-22 @ 18:08:53
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Pauline

saknar dej föresten måste ses snart.

2009-08-22 @ 18:09:31
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Pauline

vA FINT DET BLEV. SER ATT DU HAR GJORT ÄNDRINGAR, oj capslock. du får gärna hjälpa mig nån gång med det, eftersom jag är helt värdelös, och du är skitduktig

2009-08-23 @ 10:36:06
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0