Svininfluensan och funbeat


Va obehagligt jag tycker det är med den här svininfluensan... och jag som ska utomlands snart! Läste att det finns tre fall i Tyskland... känns inte så bra =/ Fast jag har även läst att det bara är i Mexico som folk har dött av den här influensan. Men den kommer nog snart till Sverige snart oxå så man är väl inte säker nånstans.

Men på tal om nått helt annat!.... måste bara tipsa om sidan www.funbeat.se. Det är en jättebra sida för att komma igång och hålla koll på sin träning. Jag och Frode är medlemmar där (efter påtryckningar av lillasyster Linnea). Man får verkligen den där motivationen som behövs för att träna!



Nämen det är faktiskt en jättebra sida som jag varmt rekommenderar!





Kommentarer
Postat av: Pauline

hm! kanske måste testas, kostar det?

2009-04-30 @ 07:58:07
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0