Vänner och nollor...

Ååå... nu har jag typ ändrat mig igen. Vill ju verkligen inte flytta från Skellefteå men samtidigt så vill ja verkligen flytta till Umeå också. Svårt! Men nu lutar det åt Umeå iaf :) Men fan vad jag kommer att sakna Skeå!


Skellefteå i fredags... hade myskväll med några underbara brudar hemma hos mig :)


Umeå igår... Lillsittning med temat "Ursäkta, har jag kommit fel?"
Detta är från förfesten med min nollegrupp :D


Haha... var lite tveksam ifall jag skulle våga komma som SAIK-supporter. But I did it! Visste dock inte att en av huvudfaddrarna var ett hardcore Björklöven-fan ;P Men det var roligt iaf :) Fast jag gjorde en tidig kväll och tog tio-bussen hem till Skeå. Var inte helt frisk så jag ville hem. Låg hela måndagen hemma i sängen och snurrade runt i feberdrömmar =/ Usch... var länge sen jag hade så hög feber. Tur sådana gånger att man har fina vänner :) Snälla Viktor blev räddaren i nöden när han kom med alvedon :)

Just det... berättade ju för ett tag sen att jag skulle ha en vit månad. Hur går det då? Jo... riktigt bra! Om precis en vecka blir det en månad :) Känner mig riktigt duktig. Har ju trots allt varit nollning och allt! Pluspoäng till mig ;)




Kommentarer
Postat av: Pauline

HAha va söt du var=) duktig du är!

2010-09-16 @ 11:54:40
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0