Helt underbart!


Fick i min nya fina mobil i fredags... lagom till Umeå-resan där jag fick inviga kameran på mobilen :D Så grymt roligt vi hade alltså!!! En helt underbar helg :D Blev en massa shopping och sen party all night long...

Här har vi just checkat in på vandrarhemmet och ska ut och äta middag på Eurasia.

 

 

Åkte limousine till Corona :D

 

Direkt vi kom hem till Skellefte sen på söndagen så var det vin & menyprovning på Johanna i Parken. 13 rätter och typ lika mkt vin senare så var kl helt plötsligt efter nio på kvällen... Så jag hade med andra ord rätt fullt upp i helgen :D

Vet inte om jag ska skylla på Frode (som var sjuk hela förra veckan) eller den gågna helgen, men såklart har jag gått och blivit sjuk nu :/ Kände redan i söndagskväll att det inte var helt bra men for på jobbet igår ändå. Med feber och halsont gick jag sen och la mig direkt jag kom hem och sov nästan konstant i ett helt dygn (!!!), tills kl fem idag! Så jag har alltså varit hemma från jobbet idag.

Men innan fredag ska jag bli frisk har jag tänkt! För då ska jag bl.a. träffa Linn och göra en massa annat roligt :D





Kommentarer
Postat av: Pauline

hej min söta hiflevifflevi. Jag vet inte om jag hinner få fara till Umeå å ta min medicin innan helgen, annars vet jag inte om jag kommer orka hälsa på er i helgen. Vill så gärna, men har det otroligt jobbigt just nu, hela kroppen är i uppror. känns ju som inge kul och träffa er då jag mår dåligt, vill ju vara glad och må bra då. sen har peder fått så bra erbjudande på dreneringstillbehören i lycksele, så då blir det inte skellefteå iallfall. fy sjutton att man aldrig kan träffas nån gång. förhoppningsvis blir det snart. Men jag håller på och läser nu och kämpar med körkortet. ska passa på de stunder jag mår bättre, och när jag har tagit det då ska jag fösöka åka till dej lite oftare. Hoppas du mår bra ialfall. Saknar dej

Kramar.

2010-05-27 @ 11:43:07
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0