Måste ta tag i projektarbetet!


Åå suck. Läser ju Naturkunskap B och nu börjar slutet närma sig. "Bara" ett projektarbete och ett prov kvar. Men det här med projektarbetet känns jättejobbigt! Ska välja nått inom genetik att skriva om, för det tycker jag är  jätteintressant. Men det som känns jobbigt är att man ska utforma uppsatsen efter en preciserad problemställning med frågeställningar... det ska alltså vara probleminriktat och inte bara beskrivande. Fast jag har aldrig skrivit nån sån uppsats förut så det känns så svårt...  även fast det nog inte är det. För det här är ju ändå på gymnasienivå. 

Sitter på Frodes jobb nu och försöker studera. Men jag blev så trött av att bara sitta och läsa så jag var tvungen att ta en paus ;P Sitter nu och försöker att peppa mig själv att gå till biblioteket men det går väl sådär. Man tar sig inte så långt när man sitter framför datorn och bloggar! 


Jobbigt!...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0