Abstinens!!!


Alltså nu klarar jag det snart inte längre!!! Jag gick genom centrum idag när jag skulle gå till Arbetsförmedlingen... och det var ju en plåga att gå förbi alla affärer när man vet att man inte har råd att shoppa nått. Att Scorett har öppnat i CK och Gina Tricot flytttat till en mkt större och finare lokal gjorde inte saken lättare direkt! Jag avlider typ snart. Under hela 2009 har jag bara köpt 2 par skor... och inga kläder överhuvudtaget! (Jag köpte däremot en soffa i början av året och det kan ju förklara varför jag inte haft råd med kläder). Fatta hur jobbigt det börjar va att inte kunna shoppa nått! I våras var det jobbigt, men sen i sommar har det som ändå gått rätt bra. Jag har som vant mig vid att inte shoppa. Men nu har det gått så långt så nu är det jobbigare än det någonsin varit förut!

Dagens I-landsproblem?! ;P


Förutom att ha haft shopping-abstinens idag så har jag bl.a varit på bibloteketen en sväng, haft lunchdejt med Frode på hans jobb, följt med till Scorett när Frode köpte nya skor (FUSK!), ätit langos på matfesten, druckit ett glas vin och slutligen sett en gammal westernfilm som heter Pale Rider med Clintan i huvudrollen (såklart). Helt okej dag ändå :)

Vad mer finns det att säga? Inte så mkt och klockan är snart två så jag säger... gonatt!




Kommentarer
Postat av: Ylva

Ny design pa bloggen igen, ursnyggt! Förstår problemet, jag förbereder mig pa samma läge som fattig student.. Vi ses ikväll, kram!

2009-08-31 @ 09:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0