Mustasch ikväll!


Ja ikväll är det Rockweekend on tour här i Skellefteå... jag, Frode, Lina och Danne ska dit! Tack Frode för biljetten ;) Banden som spelar är; Dia Psalma, Mustasch, HEAT, Dead By April, Renegade Five och nått lokalt band.

Ska bli grymt att få se Mustasch igen...dom är riktigt bra live!




Bilder från när vi va och såg Mustasch på Sweden Rock 2008



Men över till nått helt annat. I morse var jag och Frode och gick en långpromenad ute i det varma vädret (solen va int ens framme men det var riktigt varmt ändå!). Först gick vi till staoil där Frode bjöd på frukost, och sen gick vi in till centrum för att Frode skulle börja jobba. Så då gick jag hem själv sen. Var borta i ganska precis 1½ h :) 

Måste även meddela att jag fick en liten fluga i ögat på hemvägen oxå... var ju lite irriternade men det är ju ett tecken på att det snart är sommar iaf :)




Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe jag tycker att du får allt möjligt i dina ögon;) va de inte du som fick eb abborre i ögat? :P

2009-04-25 @ 17:46:02
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0