Korridorsfester och tentaplugg


Haha, ja vilken helg det har varit! Varit rätt intensivt kan jag säga! Knappt att jag varit hemma nånting :P Men roligt har det varit... (med undantag fredagen då jag var riktigt förbannad... inte var det mkt som gick bra den kvällen). Men förutom det kan jag väl inte klaga :) Däremot är det mkt som snurrar i skallen just nu. Har svårt att koncentrera mig på plugget! Har ju tenta nu på fredag och kom igång med pluggandet så sent som ikväll :P Såå... det blir spännande :P Har fixat IKSU-kort nu oxå förresten (tack Tim!)... så nu måste man ju vara duktig och börja träna ;)







Kommentarer
Postat av: M

Men, vad om detta huvudsnurr???

Lycka till med tentan iaf.

2011-03-23 @ 17:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0