Kan inte direkt klaga på livet just nu!

Då var det det här med att hinna med att blogga oxå ;) Haft en riktigt bra helg med tacksittning i fredags och inflyttningsfest i lördags! :D Tacksittningen ägde rum på NH där vi käkade god mat och hade allmänt roligt :) Sen var vi några som drog vidare på Origo där vi hade riktigt skoj på dansgolvet ;D
Sen lördag och alltså inflyttningsfest hos mig och utgång på Omega. Tror nog jag var lite väääl taggad för hela kvällen är egentligen rätt så suddig för min del, haha... fast kul hade jag! Men det är iaf många som sagt att det var riktigt roligt så det känns ju kul ;D Togs även ca 140 (!) bilder under kvällen av vilka en handfull jag har lagt ut på facebook nu för allmän beskådan ;)
Ikväll hade jag och Joanne tänkt fira att vi klarade tentan och överlevde att ta venprov på varandra imorse med att.... ja, det har vi faktiskt inte riktigt bestämt ännu, men ett som är säkert det är att det ska firas iaf!! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0