Tentaångest!!!

.
Nu när jul och nyår och allt (äntligen!) är över så inser jag att det kanske är dags att återgå till verkligheten. Dvs plugga stenhårt inför tentan som är nästa vecka! Jag förbannar mig själv för att jag knappt har pluggat nått över jul. Inte bra... INTE BRA!
.
Ikväll blir det att jobba på Station8 så passa på att säga hejdå till mig då. För sen lär ni inte se skymten av mig på en vecka då jag inte har nått annat val än att undvika allt vad jobb och kompisar heter för att koncentrera mig till 110% på plugget! Tror nog rent av det blir att fly från Skellefteå och allt som distraherar mig här för att bege mig till hemlig ort för ett tag...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0