En vecka kvar nu...

FLYTTKAOS!!! Shit, nu är det nära! Börjar kännas lite pirrigt faktiskt. Jobbade mina två (troligtvis) sista pass på Johanna i Parken/Station8 i helgen. Känns mindre kul kan jag lova :( Kommer verkligen sakna det stället!!
Hmm...känner att plugget blir lite lidande nu såhär när jag är mitt uppe i flytt och allt =/
Skippade en föreläsning idag eftersom att vi hade sista personalmötet på jobbet nu innan ägarbytet. Hann även med att klippa mig + en fika med Hans och ytterligare en med Sofia :D
Drog mig verkligen för att återvända hit till lägenheten och flyttkaoset. Hatar verkligen när det är stökigt! Menmen, bara att bita ihop och försöka se ljuset i tunneln. I morgon blir det dock skola hela dagen iaf!
Typ 1% av min packning ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0