The year of 2010

 

Ja då var det ett nytt år igen. Måste säga att 2010 nog har varit det galnaste året i mitt liv! Mycket bra som har hänt men även en hel del jobbigheter och saker jag bara vill glömma. Många förändringar och sjukt mycket nya erfarenheter. Tror nog aldrig jag har träffat så mycket nytt folk och fått så många nya vänner som under det här året!!! Har hunnit med att vara förlovad, haft en traineeanställning på Anderstorpsskolan där jag trivdes hur bra som helst, extrajobbat och sommarjobbat en massa på Johanna i Parken och Station 8 där jag bl.a lärt mig att jobba i bar och annat skoj. Blivit singel, festat lite väääl mycket kanske, flyttat från ett ställe i Skellefteå till ett annat, varit med och planerat ännu en begravning för en nära anhörig och börjat på röntgensjuksköterskeutbildningen i Umeå. Och det är bara en del av allt som hänt!

 



Den här bilden får representera årets bästa utgång som var när Station 8 körde Afterski-tema i mars. En kväll jag aldrig kommer att glömma!! Har tyvärr inga bilder från när vi var ute men den här bilden togs just innan jag drog på förfesten, som var hos Virre. Vi var bara fyra brudar men vi hade så sjukt skoj så de finns inte! Att ge järnet på dansgolvet iförda täckbyxor och snowboardskor var en upplevelse vill jag lova!


Resan till Björkliden utanför Riksgränsen med gänget från Frostkåge :) En veckas semester mitt i vintern med i huvudsak en massa snowboardåkning men också en hel del mys i stugan, bastande och partyglada pojkvänner ;P


Ännu en av Station 8's temakvällar. Den här gången var det 80-tal som gällde :) Men den här bilden får främst representera alla roliga stunder jag haft med dessa underbara brudar som jag lärt känna det här året!! Nu när jag flyttar till Umeå måste vi köra en repris på Umeåresan ;P


Midsommar i Hans stuga med en massa folk från jobbet. Även det en kväll att minnas :) Men här är det Virre som står i fokus. En tjej som verkligen har funnits där för mig när jag inte haft det så lätt och som kommit att bli en väldigt nära vän :)


Och så har vi Peace & Love i Borlänge i somras! Superfint väder, bra musik och härliga människor :D Och med härliga människor menar jag Anna och Stefan som man lärde känna där ;) Saknar er!! Hoppas vi ses i sommar igen :)



Jag ser nu verkligen fram emot ett nytt, lite lugnare men spännande år i en ny stad :) För nu är det bara en månad kvar och sen går flyttlasset! OM jag längtar! Mitt nyårslöfte blir att försöka ta det lite lugnare och ta bättre hand om mig själv… det behövs efter ett sånt här galet år!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0