Fortfarande sjuk =/


Kände mig ändå hyfsat frisk i helgen, lite hosta och snuva bara... så jag for iaf på jobbet igår. Men kände i slutet av dagen att febern kom smygande. Var helt slut när jag kom hem och spenderde resten av kvällen på soffan. Så idag är jag hemma från jobbet =/

Men jag har iaf haft en väldigt bra helg :) Har bl.a. målat pappas hus (inte själv, haha), varit på vernissage, ätit en massa tårta, haft det mysigt på Mörtan och dragit bort en bil med traktorn. Har aldrig kört traktor förut så det var kul :D

Haha...på tal om något heeeelt annat! Upptäckte nyss när jag satt och slösurfade att Maria Montazami har en blogg. Man kan ju bara inte tycka illa om henne :D Så himla härlig hon är!




Kommentarer
Postat av: Pauline

ja det får vi se till =) då är jag nog lite piggare också. Jag slapp vara kvar på sjukan, men det blev ändå att vara där i 7 timmar. fick då min medicin iallfall, så nu hoppas jag jag ska bli bättre.

vi hörs närmare den helgen då. Bamsekramar till dej.

2010-06-02 @ 09:59:50
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Pauline

hoppas du är friskare nu. Förkylning på sommaren är ingen hit precis =) kört traktor säger du....coolt hillevi =)

2010-06-06 @ 12:26:51
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0