Förkyld, men på bra humör


Just typisk att man skulle gå och bli sjuk. Men Frode var hemma från jobbet nästan hela förra veckan så jag visste ju att det bara var en tidsfråga innan jag skulle vara i samma sits.

Helgen har då varit riktigt bra iaf, även fast jag varit lite krasslig. Hade ju finbesök från Piteå! Sofia var här och hälsade på från i fredags t.o.m igår :) Var alldeles för länge sen sist! Har även hunnit med en ölutbildning på Johanna i lördags. Det var intressant, men gott var det ju inte! Men något som ändå var helt okej var faktiskt veteöl med lite citronsaft i. Men någon öldrickare blir jag aldrig... det är då ett som är säkert!

For på jobbet idag även fast jag nog skulle vart hemma egentligen. Hade ju lite feber igår men. Ville ju verkligen va där idag eftersom att jag skulle hoppa in och ta två datalektioner. Gick hur bra som helst (förutom att jag inte mått helt hundra då förstås). Kanske skulle bli datalärare ;P Hade varit ganska najs faktiskt :)

Ååå... hoppas jag blir frisk snart. Har inte tid att va sjuk nu!




Kommentarer
Postat av: ylva

vad kul att di får vicka lite också :) datalärare, varför inte? krya på dig, kram!

2010-01-24 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0