Bra start på det nya året :)


Var typ två veckor sen jag skrev sist... men här kommer en liten uppdatering iaf.

Dagen före julafton när vi var på väg till Malå hände det sig så illa att vi körde på en ren =/ Så våran bil är i Malå nu och vi får se om det går att fixa till den. Men det var 2009 så det hör till förra årets händelser ;P Men som tur var har vi fått låna en bil av Matte och Sofia iaf.

Julafton spenderades i Skiråsen hos mormor och morfar, och juldagen och annandagen var vi på Mörtan. Hade riktigt mysigt och jag ville varken fara från mormor och morfar eller Mörtan. Men eftersom att Frode skulle jobba dagen efter annandagen så var vi ju som tvungna att fara hem. Och efter några dagar kom då nyår som vi spenderade i Frostkåge där vi hade väldigt trevligt :)

Precis en vecka senare, alltså nu i torsdags, så började jag på mitt nya jobb :) Och jag trivs redan hur bra som helst! Blir spännande på måndag när eleverna börjar :) Sen fick vi äntligen våra nya sängar i torsdags också! No more luftmadrass!

Ikväll ska jag jobba några timmar på Station 8 men jag börjar inte förens kl 22.00 så det är ett tag kvar. Blir mkt jobb nu framöver med både ett heltidsjobb och extrajobb. Men det känns bara bra :) Är så taggad att jobba nu efter mitt halvår som arbetslös.

2010 blir nog ett bra år!



Kommentarer
Postat av: ylva

Gick det bra på jobbet? Berätta mer! En annan bra sak med mkt jobb är ju mkt pengar = resa till coola munchen! ;) visst ses vi snart? kram!!

2010-01-15 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0