Jag som trodde att det var höst?


Men tydligen inte... för snacka vad varmt det är ute! 22 grader i skuggan! Har just kommit hem efter mitt första möte med min personliga (jobb)coach på MiROi :) Så nu har jag lite hemuppgifter jag ska göra tills nästa träff. Känns så bra att jag börjar få grejer att göra! Är ju hur deprimerande som helst att bara sitta inne och va arbetslös.

När jag cyklade hem från mötet (i denna olidliga värme), så svängde jag förbi Aerobiscsstudion för jag tänkte köpa ett halvårskort där. Men som jag nästan visste så är det ju ingen där mitt på dagen när dom inte har några pass. Så jag ska gå dit ikväll istället. Världens bästa Frode har ju gett mig pengar så att jag ska kunna köpa ett kort där :)

Nu ska jag göra mina lyxmackor (rågcrisp, keso, avokado och örtsalt), koka mig en kopp te, och sätta mig framför min vän TV:n en liten stund!



Kommentarer
Postat av: ylva

Har jag valt fel land eller? Här är det da höstkyla i luften! Typiskt, men hoppas att ni far njuta av värme (om du nu njuter??) ett tag till iaf :) kram

2009-09-16 @ 16:42:45
Postat av: Pauline

ja man får hoppas att det håller i sig ett tag till. har försten slutat på studion nu, av en himla massa anledningar, men vi kan ta det när jag ser dej. Puss å kram.

2009-09-16 @ 17:30:45
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0