Whisky


Har varit i whiskyns värld de senaste dagarna... och då menar jag inte att jag har druckit whisky utan jag har läst om det! Var nämligen på whiskyutbildning på jobbet igår och eftersom jag bara för en vecka sen inte visste nånting överhuvudtaget om whisky (eller whiskey som det stavas i Irland och USA) så kände jag att jag var tvungen att "plugga" lite. Så man skulle ha lite koll på läget! Har faktiskt varit riktigt intressant att läsa om det, och att vara på utbildningen där vi även fick provsmaka 9 olika whiskysorter, även fast jag inte alls tycker om att dricka whisky! Men det är roligt att lära sig nya saker :)

Frode är i skrivande stund på väg till Stockholm med hans jobb. Dom ska nämligen se hockey ikväll :) Är lite avis! 

Nä, nu är det dags för frukost!



Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja jag vill komma och hälsa på dej, men det får bli någon dag då jag känner mig bättre, mår inte alls bra i min kropp just nu. Känner mig jättedeppad. Vill komma tillbaka till då jag inte alls brydde mig om sjukdomen och att allt kändes bra, just nu känns allt skit vill jag lova. har t.ex inte vart ute och festat på hur länge som helst, jag minns inte ens senast. sen är det mycket som jag känner just nu. skulle ha tagit nån helg och kommit till dej, och få komma bort någon stund. så man kan prata om de man känner kanske, och sedan ha skojigt och göra nå roligt. Så man känner att man faktiskt lever. Nu låter jag tragisk, men jag är extremt deppad nu.

2009-10-27 @ 15:57:00
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: ylva

hej! vad kul :) pappa är ju whiskysamlare, du far komma till oss och prova :) kram

2009-10-28 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0