Utanför mitt fönster...


Har varit vaken i över två timmar nu... alltså sen kl sex imorse ungefär. Förstår inte varför jag är så pigg? Jag gick ju endå och la mig nångång mellan ett och två inatt. Och eftersom att jag jobbade hela kvällen igår så kan jag ju inte skylla på att jag somnade på soffan eller nått liknande, som annars är standard på fredagkvällar ;P Konstigt. Har redan lyckats få träningsvärk oxå från Pump-passet igår. Och då stretchade jag endå extra mkt efteråt. Men inte hjälpte det!

Skrev ju för ett tag sen att första snön hade kommit. Men som väntat så försvann allt efter bara två dagar. Och efter det har det varit plusgrader ute så det har bara regnat. Men igår och inatt så kom det lite snö :) Får se hur länge det ligger kvar... är bara 0,1 minusgrader ute så antagligen försvinner snön rätt fort. Fick som lite julkänsla när jag tittade ut genom fönstret imorse :)

Igår var Frode och köpte hockeybiljetter, så ikväll blir det till att se Skellefteå AIK möta MODO på ladan :)

Utanför fönstret imorse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0