Money, money, money


Yes, äntligen! Fick 2814 kr från försäkringskassan insatt på kontot idag :) Kanske inte låter så mkt men för en som har haft 0 kr i inkomst under de senaste 4½ månaderna är det väldigt mycket!

Är förresten på grupputbildning på MiROi i veckan. Handlar mkt om gruppdynamik, motivation, att sätta mål m.m. Väldigt nyttigt faktiskt :) Igår var det många gruppövningar, typ lära känna varandra. Det var kul och jag hade lätt för att ta för mig i den gruppen. Är inte så ofta det händer :) Jag upptäckte även att jag har en dold talang... att bygga höga torn av endast sugrör och tejp, haha ;P

Ikväll ska jag på Pilates men annars har jag inget planerat. Så det blir en ganska typisk vardagskväll med andra ord. Gruvar lite hur det kommer att gå på träningen. Har nämligen träningsvärk i hela armarna och benen =/ Hade tänkt testa på Power Yoga eller Afro Power Dance igår men skippade det för det hade helt enkelt inte gått!

Nä, måste fixa mig nån middag av något slag innan jag hungrar ihjäl!



Kommentarer
Postat av: ylva

jag förstar din glädje, när man inte har pengar är pengar ALLT! det är kämpigt att bo i en storstad som fattig student, skulle egentligen vilja köpa allt!! ha det bra, kram!

2009-10-15 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0