Less...


Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är bara så less, arg och frustrerad! Less på att hålla upp en fasad av att allt är bra. Less på att hålla allt inom mig. Låtsas som ingenting. Okej, det var över ett år sen han dog men jag har fortfarande inte fattat att han är borta! Jag kan verkligen inte acceptera det. Och jag kommer aldrig att kunna beskriva hur ont det gör och hur jobbigt det fortfarande är.

Men jag försöker ändå vara tacksam, och fokusera på allt som är bra i mitt liv, men det är verkligen en kamp.

Hade jag inte haft Frode vet jag inte hur jag skulle klara mig. Han är verkligen det bästa som hänt mig. Försöker tänka på det... vilken tur att vi har varandra!




Kommentarer
Postat av: Linn

Ja de är hemskt, bra att du försöker att tänka på allt bra, de är verkligen inte lätt när man har mist sin närmaste.



Puss och kram

2009-10-19 @ 11:50:10
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: Pauline

Känns inte bra att du mår dåligt, Det är bra att du försöker tänka på det som är bra. Men att ändå släppa ut dina känslor. Det är inte bra att stänga inne sina känslor och låtsas att det är bra, när det inte är det. Själv är jag expert på det. Är inne i en depppreiod nu, då jag känner att jag inte orkar med allt som jag skulle vilja. Skulle så gärna vilja vara en sån som inte tänker på min sjukdom, men det är inte så lätt när man är trött jämt och knappt orkar va social med folk. Men jag tänker på dej Hillevi, Vill att du ska vara glad och må bra, skulle kunna offra mycket för det.



En Fet Bamsekram ska du ha.

2009-10-21 @ 12:08:40
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0