Forza


Var på Aerobicsstudion tidigare ikväll och testade på Forza. Det var väldigt ansträngande, otroligt svettigt men framförallt hur kul som helst! Alltså seriöst... jag har nog aldrig svettats så mkt i hela mitt liv tror jag! Ska absolut fortsätta träna det :)

Så här står det iaf om Forza på Aerobicsstudions hemsida;
Under ett Forzapass använder man träsvärd och jobbar med stora, kraftfulla rörelser i många repetitioner som ger en skön flowkänsla och tuff träning. Träningsformen ger en hög energiförbrukning och en effektiv träning för mage, rygg och axlar, samtidigt skapar Forza en behaglig känsla av kraft och fokus. Alla kan träna Forza, utmaningen ligger i att uppnå medvetenhet, precision och god teknik - att koppla bort allt runtomkring och lägga maximal kraft och fokus på rörelserna med svärdet.

Här kan ni läsa mer om Forza.



Kommentarer
Postat av: pauline

Du är duktig du hifflevifflevi. eller Matilda,som mamma skulle ha sagt. Bara för att hon aldrig kommer ihåg ditt namn. hon har som bränt in i skallen att du heter Matilda. När du skrivit på min blogg att vi kan träffas, för att du är här och där, brukar jag alltid missa det. Hare brao puss Hur går det föresten med dina fratidsplaner som du hade, har du ändrat dej eller står de fast?

2009-10-12 @ 09:23:16
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0