And it's monday again


Känns som att jag oftast bloggar på måndagar?! I helgen var iaf min lillasyster Rebecca här :) Vi hade väldigt roligt! Var i torsdags och köpte lite presenter till henne eftersom hon både fyllt 18 och skaffat sin första lägenhet. Hade väl egentligen inte råd för nu har jag bara 45 kr kvar på kortet men jag tänkte som så att hon fyller ju bara 18 en gång! Och att flytta hemifrån är ju även det en stor grej!

I lördags gick vi ut på Station och dansade och hade oss! Tog en biljon bilder men inte var det många som blev bra. Vi hade nog för roligt för att vara seriösa när kameran var i farten ;P 

Lägger istället upp den här bilden på lillsyrran som jag har redigerat lite i Photoshop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0