Fredag


Igår så var vi som sagt hos Veronica och firade valborg... riktigt kul :) Fast vi var inte ute nått vilket va lite synd. På valborg SKA man ju va ute menmen. Det blir ju valborg fler gånger :)

Idag har jag och Frode tagit det ganska lungt... speciellt han för han låg i sängen halva dan och var bakis, haha. Jag däremot kände inte av några biverkningar från igår :) Nu har det blivit varmare väder igen vilket är uppskattat! Fast vi har dessvärre inte varit ute så mkt idag. Vi gick en sväng till konsum och handlade lite, bl.a. varsin glass :) Nu har det tinat så pass så nu kan man börja utforska gångstigarna här nedanför som var igensnöade i vintras. Men elljusspåret är inte promenadvänligt än. Jag längtar tills det är det för då hade jag tänkt börja jogga där :)

Nu om bara nån timme så är mamma och Rebbe här... tänkte försöka hinna bxka lite chokladkola nu innan dom kommer!

Vad ska ni hitta på i helgen?!



Kommentarer
Postat av: Pauline

kratta löv, fixa i trädgården. tapetsera och annat skoj =)

2009-05-01 @ 22:47:30
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0