Fraktal geometri


Man lär sig då nått nytt varje dag :) Igår såg jag och Frode på Vetenskapens Värld och det handlade om fraktaler... jättehäftigt!



Men iaf... tänkte summera dom senaste dagarnas händelser lite snabbt;

  • I lördags hände egentligen inget speciellt... det var jättefint väder men jag var inne hela dan och deppade. Men sen på kvällen så for jag och Frode ut på en riktigt mysig långpromenad på 2 timmar :) Jag tycker verkligen om att gå långa kvällspromenader med Frode... då får man verkligen chansen att prata ut... ingen TV eller dator som stör!
  • I söndags var vi riktigt lata och orkade inte göra så mkt (brukar bli så på söndagar)! Men Veronica kom och hälsade på en sväng :) Sen mot kvällen gjorde vi ju faktiskt nått. Vi blev bjudna på middag hos Lina och Danne :) Riktigt, riktigt gott måste jag säga! Det var älgstek med klyftpotatis, vitlöksbröd och melon som sallad :) Men det var nästan för gott för jag åt så mkt så jag fick ont i magen... men det vare värt! Sen såg vi på film hos dom oxå.
  • Igår hände väl inte så mkt för jag lyckades ju somna på soffan efter Vetenskapens Värld =/ (typ kl nio alltså) Varför lär jag mig aldrig?!!! (Och då menar jag verkligen aldrig!) Sen var Frode så söt oxå när jag gick och mötte honom när han hade slutat jobbet ;) Han hade köpt varsin dricka till mig och han osså satte vi oss på en kulle mellan sjukhuset och psyket och njöt av det varma vädret...haha, det låter kanske lite bisarrt men det var väldigt fint där...mkt träd och grönska och så hade jag ju dessutom min fina pojkvän som sällskap :)




Kommentarer
Postat av: Pauline

hej snygging, vet inte vad jag gör då =),, vad tänkte du då?

2009-05-26 @ 22:37:58
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0