Bara en vecka kvar nu


Av skolan alltså. Jag har alltså gått 2 år på Solvik nu... Shit vad tiden går fort! Känns ju lite konstigt att man inte ska tillbaks dit till hösten. Men det känns ändå skönt :) Ut på nya äventyr nu (om man nu kan kalla att vara arbetslös för ett äventyr?!). Men av erfarenhet vet jag att det brukar lösa sig i slutändan :) Ja, nu är min s.k ateljé eller rättare sagt min arbetsplats på skolan helt tom från allt "skräp", haha. Nämen, lite sorgligt känns det allt!

Så här såg mitt skrivbord ut förut;


.
Ååå, blir så sugen på att fara på festival!!! Känner att jag har blivit lite beroende! Men inte i år tyvärr :( Har inte råd med nått sånt roligt. Men det var ändå inga band jag ville se i år så det gör ju inte så mkt :)

Men man kan ju alltid minnas;








Hultsfred -07












Sweden Rock -08






Kommentarer
Postat av: Pauline

ja nu nästa vecka på måndag ska jag fara iväg på en liten tripp med Båt då Peter fyller trettio.

en liten hemlis som han inte vet om. men vi blir nog inte Borta ända fram till helgen?

2009-05-26 @ 09:05:06
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0