Äntligen fredag


Skönt! Den här veckan har varit lång... jag har varit så trött efter resan så helgen är väldigt vällkommen! Igår va vi några ur klassen som va på kvarteret uttern på Älvsbacka och påbörjade en väggmålning där. Det var roligt men det va så himla kallt! För väggen vi målade på var i skuggan hela dagen och så blåste det kallt dessutom. Men vi hann riktigt långt iaf :)

Idag var vi och hälsade på en av våra lärare där hon bor. Jag kom hem redan vid ett idag men jag har då inte gjort nått vettigt. Just nu är Frode och en jobbarkompis till honom på balkongen och håller på att grilla :) Man får väl egentligen inte grilla på balkongen men vi gör det ändå. Vi är nog inte ensamma om det ;P

Nu är det bara två veckor kvar av skolan... känns både skönt och tråkigt på samma gång. Men jag behöver lite förändring känner jag... få göra nått annat ett tag :) Blir spännade att se om man får nått jobb.. hoppas det!

Nä, nu måste jag sluta skriva... ska gå och va lite social på balkongen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0