Vars tog det varma vädret vägen?!


Är ju lite typiskt att det ska va såhär halvdåligt väder första veckan av semestern. Jag har envisats med att gå klädd i shorts/kjol/linne/sandaler men det har ju egentligen varit för kallt för de... Jag vill ha fint väder! Menmen, det borde väl komma nån gång :)

Har som haft fullt upp dom senaste dagarna så det är därför bloggen har stått lite still. Helgen som va så var vi i Malå. Då var det faktiskt riktigt varmt och fint ute! I tisdags bar det av mot Lycksele och begravningsbyrån. Vi skulle välja gravsten till pappa för det gjordes aldrig förra sommarn. Känns bra att det äntligen är gjort. Känns ju lite konstigt att fara till graven och så är det ingen gravsten där. Sen var det boupptäckning oxå. 
Efter det hade vi en timme ungefär innan vi skulle äta middag så då gick vi på stan. Gick bl.a på Mixup... shit va snygga kläder dom har där!!!!!! Märkena som finns där finns inte i Skellefte... inte vad jag har hittat iaf. Och Frode köpte en jättefin klänning till mig där! Tack söt :) Och så köpte han en riktigt fin jacka till sig själv oxå. Efter det for vi till Dollarstore... såklart :)

Nej nu hinner jag egentligen inte skriva nå mer. Vi va iaf hos Anders och Anki på tisdagkvällen. Sebbe, Linus och Niklas tittade oxå förbi en sväng :)
Igår va vi på tannbergsskolan och tittade på en dramashow i aulan. Lillasyster va ju me. Sen gick vi ner på estet och hälsade på en sväng. Vilka minnen man får! Det ser precis ut som det gjorde när vi gick där fast det är ju "fel" folk där nu, haha. Vi va oxå och såg nya Terminator-filmen igår. (Frode fyllde ju år igår). Men det är ju inte samma sak utan Arnold!

Nej, nu måste jag sluta skriva... ska iväg till Norsjö och ombesikta bilen!




Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

oh, tråkigt med ombesiktning..hoppas den går igenom nu ;)

2009-06-05 @ 02:57:16
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0